9 flights : Een reisverslag van een Epic trip! - Reisverslagen van Rick S. - WaarBenJij.nu 9 flights : Een reisverslag van een Epic trip! - Reisverslagen van Rick S. - WaarBenJij.nu
9 flights : Een reisverslag van een Epic trip!

Een reis verslag over mijn reis naar de USA, Belize en Guatemala!
Verwacht: Star Wars, Vrienden, Barbecue, Haaien en andere zinloze dingen die kerels uithalen als er geen vrouwen bij zijn ;-)

Waarom heet deze reis 9 flights?
Omdat er 9 vluchten nodig zijn om al mijn bestemmingen in 1 reis te stoppen.

Recente Reisverslagen:

20 April 2015

See you later USA

15 April 2015

Las Vegas

07 April 2015

Tik, Tak, Tik, Tak

08 Februari 2015

nog 9 weken!
Rick

Mijn streven is om alle Star Wars film locaties te bezoeken is bijna geslaagd. De Volgende locaties ben ik geweest: Tunesie (2x) Usa (3x) Italië (Como 2x) Spanje (Sevilla) en Guatamala (Tikal binnenkort 2e X) Overige landen waar ik geweest ben: Indonesië, Rusland, Mexico en een stapeltje Europese vakantie landen. Voor mijn komende reis door de USA heb ik besloten dat er naast Star Wars ook maar wat Barbecue restaurants aan mijn lijst toegevoegd moeten worden.

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1952

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: