Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rick S. - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rick S. - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

15 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het is gelukt, Ik ben in de USA zoals de titel doet vermoeden in San City, Las Vegas.
Mijn eerste 2 vluchten vielen niet mee, huilende kinderen en baby's in de eerste en een krappe stoel in de 2.
Maar na het ophalen van de auto (een midlife crisis model).
Helaas ik wat problemen met het vinden van mijn hotel, niet echt prettig na 25 uur wakker en op pad.
Maar uiteindelijk ook dat opgelost en na inchecken snel naar mijn kamer.
voor 30 Euro per nacht had ik een royale suite, hypermodern....in de jaren 70.
Maandag lekker met de auto door las vegas gereden.
Verder niet veel gedaan, gewoon mijn vakantie gevoel laten inzakken.
Eric kwam aan met het vliegtuig om 19.00.
Hij was mooi op tijd, helaas moesten we lang wachten op zijn bagage, tijd genoeg om bij te praten.
Mijn navigatie ingesteld op het Hard Rock Hotel en hier is de kamer nieuw en heerlijk luxe.
Een stukje gelopen over Freemonstreet dit is het oude deel van Las Vegas waar alles verlicht wordt duizenden lampjes, erg by zonder wat voor een types hier hun boterham verdien.
schaars geklede show girls, mannen in boratkini's en nonnen met hun +punten uit hun habijt.
Geen foto's van gemaakt, achteraf wel wat spijt van.
Terug in het HH hotel lekker gegeten en 'vroeg' naar bed op naar een drukke dinsdag.
Dinsdag ochtend zijn we in stijl opgehaald om naar Battlefield Las Vegas te gaan.
Een indoor schietbaan waar je de meest uiteenlopende wapens kan huren.
Wat een leuke ervaring! Wat een geweld als je een trekker overhaald!
Gelukkig werden we ook weer met de leger Hummer terug gebracht naar ons hotel.
We hadden ook of nog 2 winkels op het verlanglijstje staan 1 op Freemontstreet en de ander in Cecars Palace.
Maar eerst de Pinball Hall of Fame, een Hal met tientallen flipperkast en arcade spellen, erg leuk om jeugd herinneringen op te halen.
Daarna speelgoed shopen.
Naast de Toy Shak op Freemont bleek de beroemde Heart Attack Grill te liggen.
Een uitgelezen kans om hier te lunchen, mocht je nieuwsgierig zijn kijk even op hun website of op YouTube, deze tent is te bizar om uit te leggen.
Laat ik het zo zeggen, we hebben vanavond maar een maaltijd overgeslagen.
Natuurlijk nog even het casino in, helaas zonder geluk.
Morgen is het tijd voor mijn 3e vlucht, Las Vegas naar Los Angeles.
Maar daar vertel ik jullie binnenkort over.
Wat leuke foto's staan straks op deze website.

• 15 April 2015 - 07:23

Andrea:

Hahahaha heerlijk aan het genieten dus! En wij maar werken!! Hoop dat dat idee mee draagt in je plezier! Ben erg nieuwsgierig naar je foto's. Goede vlucht straks en kijk uit naar de fotos en andere verhalen.

• 15 April 2015 - 11:43

Ingrid:

Wat een geweldige foto's, helemaal die eerste man in zijn string, hahaha

• 15 April 2015 - 13:57

Anja:

Spannend! I wish I could have a Legendary Burger right now!

• 15 April 2015 - 16:48

Bianca:

En ben je nu ook al inderdaad geland... op verstandje nul?
    Maar heerlijk zo, die andere wereld. En inderdaad zijn we hard aan het werk hier, met een heerlijk zomers zonnetje. Hoe warm is het daar?
    Goede reis verder met vlucht nummer drie... nog effe en je kan uitgebreid vliegmaatschappijen vergelijker worden!

• 18 April 2015 - 14:19

Liesbeth Snijder:

Hoi, ik ben blij dat je het zo te zien enorm naar je zin hebt in Las Vegas met Erik. Jij hebt je toch niet tot op het bot uit laten kleden daar, net als die ouwe in z'n hippe broekje? Mama.

Rick

Mijn streven is om alle Star Wars film locaties te bezoeken is bijna geslaagd. De Volgende locaties ben ik geweest: Tunesie (2x) Usa (3x) Italië (Como 2x) Spanje (Sevilla) en Guatamala (Tikal binnenkort 2e X) Overige landen waar ik geweest ben: Indonesië, Rusland, Mexico en een stapeltje Europese vakantie landen. Voor mijn komende reis door de USA heb ik besloten dat er naast Star Wars ook maar wat Barbecue restaurants aan mijn lijst toegevoegd moeten worden.

Actief sinds 08 Jan. 2015
Totaal aantal bezoekers 1944