nog 9 weken! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rick S. - WaarBenJij.nu nog 9 weken! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rick S. - WaarBenJij.nu

nog 9 weken!

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 Februari 2015 | Nederland, Arnhem

Nog 9 weken tot het begin van mijn 9 vluchten!

Normaal houd Andrea jullie op de hoogte van onze reis avonturen.
Maar deze keer is het anders, we gaan apart van elkaar op pad en zal ik zelf mijn dagboek moeten bijhouden.

Wat voor een reis gaat dit worden, geen idee eigenlijk, Veel Star Wars en veel Barbecue dat is wel zeker!
Er zijn (zoals de titel doet vermoeden:-) 9 vluchten nodig om mijn reis te voltooien.
Ik zal in dit eerste verslag in vogelvlucht vetrellen wat ik van plan ben.

De reis begint op Zaterdag 11 april, eerst ons bbq team aanmoedigen in Hoofddorp.
Daarna overnachten in een hotel bij Schiphol.
Zondag om 11:10 is het zover, TAKE OFF!
mijn eerste vlucht gaat naar Houston en na een tussenstop van een paar uur (zou ik tijd hebben voor een eerste Barbecue Restaurant?) vlieg ik door naar Las Vegas en rij ik naar een "simpel" hotel.
maandag avond haal ik Eric(USA) op van het vliegveld en leven we 48 uur "like Rock Stars!"

vervolgens vliegen we samen naar Los Angeles voor een bezoek aan een Star Wars beurs en een Star Wars film locatie.
Maandagavond (20/4) vliegen we inmiddels vergezeld van Imanuel(NL) via Las Vegas-Miami naar Belize City (voor wie de tel kwijt is, we zijn al bij vlucht 6)
In Miami heeft Chrishi(DE) toevallig de zelfde vlucht.
Vanaf Belize rijden we gelijk door naar Tikal in Guatamala behalve een enorm gave Maya opgraving was het ook de achtergrond voor de planet Yavin in je raad het al Star Wars.

Het worden 3 Dagen Jungle, Bier en veel sterke verhalen dus om van dit alles te herstellen gaan we ook nog een paar dagen naar Caye-Caulker een heerlijk tropisch eiland voor de kust van Belize!
Snorkelen, kreeft en coctails!

Zondag moet Chrishi helaas weer terug naar huis, de rest heeft nog een avond en vertrekt maandag ochtend. (27/4)
De eerste vlucht is weer naar Miami waar ik afscheid neem van Eric en Imanuel die huiswaards gaan.
Ik vlieg dan nog door naar Houston en daar begint voor mij een "avontuur".

Ik ben nog nooit van mijn leven alleen op vakantie geweest en nu gaat dat een keer gebeuren.
Er staat een auto voor me klaar en mijn eerste nacht hotel is geboekt (ik kom pas om 23:00 aan).
Vanaf dinsdag ochtend ligt niets vast!
Heb ik geen plannen, natuurlijk wel, ik ben in Texas dus.....Barbecue maar ook staan ernog een aantal andere bezigheden op mijn lijstje.
Het belangrijkste is.... ik zie wel.

Op 6 mei heb ik mijn 9e en laatste vlucht voor deze vakantie.
Terug naar Andrea, terug naar mijn werk, terug naar 2 benen op de grond!

Hopenlijk vinden jullie mijn verhalen net zo leuk als die van Andrea,
Het boys wil be boys gehalte zal wat hoger zijn ;-)

Tot gauw,
Rick

  • 09 Februari 2015 - 07:12

    Peter:

    Goede reis en geniet!
    Best wel heel erg jaloers............

  • 09 Februari 2015 - 07:20

    Nelly:

    voorpret!!!

  • 09 Februari 2015 - 15:27

    Gerda Van Triest:

    Succes/ sterkte met het wachten tot het zover is!

  • 09 Februari 2015 - 19:28

    Huddie Lee Stokes:

    gaaf, goeie reis And have fun

  • 09 Februari 2015 - 20:16

    Alexandra:

    Heeeeeeeeeerlijk vooruitzicht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Mijn streven is om alle Star Wars film locaties te bezoeken is bijna geslaagd. De Volgende locaties ben ik geweest: Tunesie (2x) Usa (3x) Italië (Como 2x) Spanje (Sevilla) en Guatamala (Tikal binnenkort 2e X) Overige landen waar ik geweest ben: Indonesië, Rusland, Mexico en een stapeltje Europese vakantie landen. Voor mijn komende reis door de USA heb ik besloten dat er naast Star Wars ook maar wat Barbecue restaurants aan mijn lijst toegevoegd moeten worden.

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 1941

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: